KONTAKT DLA PARTNERA
Masz pytanie?
Sprawdź odpowiedzi na często zadawane pytania.
Zakładanie sklepu i podstawowa konfiguracja
1. Czy sklep mogę podpiąć pod własną domenę?
2. Czy można zmienić szatę graficzną sklepu?
3. Czy mogę dodać własne logo?
Dodawanie i zarządzanie produktami
1. Czy mogę podzielić produkty na kategorie?
2. Czy mogę użyć własnych zdjęć produktu?
3. Czy możliwe jest ograniczenie liczby kolorów danego produktu?
4. Czy można w jakiś sposób łączyć różne produkty z tym samym wzorem, np. koszulki z kubkami?
5. Czym jest produkt z personalizacja edytowalną?
Promowanie sklepu oraz narzędzia sprzedażowe
1. Czy możliwe jest dodanie kodów Google Analytics czy Piksela Facebook`a do własnego sklepu?
2. Czy klienci mogą logować się na swoje konta w moim sklepie poprzez konto Google lub Facebook`a?
3. Czy istnieje możliwość generowania kodów rabatowych dla klientów?
4. Czy można ustalać ceny promocyjne?
Finanse i rozliczenia
1. Jestem osobą fizyczną i nie prowadzę działalności gospodarczej. Czy w takim przypadku mogę prowadzić sklep na Selino?
2. Kiedy mogę dokonać wypłaty środków?
3. Jak długo muszę czekać aż pieniądze pojawią się na moim koncie bankowym?
Kwestie prawne
1. Kto jest administratorem danych osobowych klientów mojego sklepu na platformie Selino?
2. Czy dla własnego sklepu muszę przygotować osobny regulamin?
3. Co z ewentualnymi reklamacjami lub zwrotami zamówień w moim sklepie?
Dane kontaktowe
Adres
SNAPWEAR sp. z o.o.
ul. Fabryczna 5A
00‑446 Warszawa
Infolinia
Infolinia: +48 575 676 006
Dostępna w godz. 9:00 - 16:00
w dni robocze.